W ramach projektu „Przedszkola bez barier” na zajęciach badawczo – sensorycznych pięciolatki doskonaliły umiejętności rozpoznawania i nazywania dźwięków. W trakcie zabaw sensoryczno – badawczych ustalały czym różni się dźwięk wysoki od niskiego. Ćwiczyły również pamięć słuchową poprzez zabawę w głuchy telefon. Dzieci doskonaliły percepcję słuchową poprzez odbieranie wrażeń słuchowych. Zajęcia miały na celu uwrażliwianie na częstotliwości różnych dźwięków oraz ich lokalizację.

Przygotowała: Katarzyna Łysakowska

Opis galerii zdjęć: Zdjęcie od pierwszego do drugiego przedstawia dzieci w trakcie zabawy w głuchy telefon. Kolejne dwa zdjęcia przedstawiają przedszkolaki bawiące się dzwonkami. Fotografie od piątej do ósmej ukazują dzieci bawiące się tonblokami. W trakcie zajęć dzieci uwrażliwiają zmysł słuchu.

Print Friendly, PDF & Email
Powiązane publikacje