„Przedszkola bez barier” – wiosenne kodowanie pięciolatków

W ramach projektu „Przedszkola bez barier” pięciolatki uczestniczące w kole „Kodowanie na dywanie” w miesiącu marcu poznawały wiosenne kwiaty przy pomocy Photona, układały kubeczki na macie zgodnie z podawanym przez nauczyciela kodem. Rozwiązywały dyktanda graficzne starając się prawidłowo odczytywać i kolorować współrzędne na macie. Budowały wieże z kubeczków według wzoru oraz samodzielnie konstruowały- rozrysowywały własne wzory na kartce, które następnie odtwarzały z wykorzystaniem kubeczków.

Przygotowała: Natalia Zarecka

Opis galerii: Na pierwszym zdjęciu widać ułożony z kubeczków kwiat. Kolejne dwa zdjęcia przedstawiają dzieci podczas układania kubeczków zgodnie z podawanym kodem. Zdjęcia 4-5 przedstawiają przedszkolaki podczas dyktanda graficznego. Na następnych trzech zdjęciach widać dzieci podczas konstruowania wież z kubeczków. Dziewiąte zdjęcie przedstawia dzieci w czasie zabaw Photonem. Zdjęcia 10 i 11 dzieci tworzące własne wzory wież. Ostatnie cztery zdjęcia przedstawiają dzieci układające kubeczkowe wieże zgodnie z samodzielnie rozrysowanym wzorem.

Print Friendly, PDF & Email
Powiązane publikacje