Dzieci z grupy drugiej rozpoznawały i nazywały drzewa liściaste, dopasowywały do nich liście i owoce. Na macie do kodowania układały elementy pasujące do konkretnego drzewa. W ten sposób utrwalały opanowany materiał, ćwiczyły pamięć słuchowo- wzrokową i rozwijały koordynację wzrokowo- ruchową. Na zajęciach plastycznych czterolatki lepiły jarzębinowe drzewka z plasteliny, do której przytwierdzały wykałaczki z jarzębiną. Wykonały również wiewióreczki, które kolorowały kredkami a ogon wypełniały suszonymi liśćmi.

Przygotowały: Urszula Michaluk, Iwona Zaniewska- Ciep

Opis galerii zdjęć: Na pierwszych pięciu zdjęciach dzieci rozpoznają obrazki i segregują je do odpowiednich zbiorów ułożonych na dywanie. Następnie za pomocą maty do kodowania układają elementy pasujące tylko do konkretnego drzewa. Na kolejnych czterech zdjęciach dzieci siedzą przy stolikach i lepią drzewka z wykorzystaniem plasteliny, wykałaczek i kulek jarzębiny. Ostatnie zdjęcie przedstawia prace plastyczne z wiewiórką powieszone na tablicy.

Print Friendly, PDF & Email
Powiązane publikacje