Czterolatki z grupy drugiej uczestniczyły w zajęciach obserwowanych przez innych nauczycieli. Dzieci uczyły się rysowania kodów dla ozobota, który poruszał się po konturze Polski. Poznały trzy rodzaje kodów: zatrzymaj się na trzy sekundy; turbo prędkość oraz koniec trasy. Podczas zajęć dzieci rozpoznawały symbole narodowe takie jak: godło i flaga Polski, hymn, polskie pieniądze. Podczas pracy indywidualnej przedszkolaki rysowały samodzielnie kody na kartach pracy a następnie obserwowały sposób poruszania się ozobota. Brały udział również w zabawie ruchowej, podczas której wspinały się na polskie góry.

Przygotowała: Iwona Zaniewska- Ciep

Opis galerii zdjęć: Na pierwszych siedmiu zdjęciach dzieci siedzą na dywanie przy konturze Polski i zapoznają się z kodami dla ozobota. Kolorują puste pola odpowiednimi mazakami i obserwują ozoboty poruszające się po torze. Następnie dzieci biorą udział w zabawie ruchowej z wykorzystaniem krzesełek, podczas której wspinają się na krzesełka i zeskakują. Na kolejnych zdjęciach widać, jak dzieci pracują przy stolikach na indywidualnych kartach pracy.

Print Friendly, PDF & Email
Powiązane publikacje